مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-07سياسي

2800 هکتار اراضی طبیعی میامی بذرکاری می شوند


فرماندار میامی با اشاره به اجرای طرح پویش ملی ایران سبز در سطح این شهرستان، گفت: در قالب این طرح بذرکاری در دو هزار و 800 هکتار اراضی طبیعی شهرستان انجام می شود.

- ، در حاشیه آیین بذرپاشی و نهال کاری اراضی بیابانی صدرآباد شمالی همزمان با روز جهانی خاک با بیان اینکه پویش ملی و مردمی کاشت بذر و نهال با عنوان ایران سرسبز، هر ایرانی یک نهال با توجه به اهمیت حفظ خاک، در اراضی بیابانی منطقه صدرآباد میامی آغاز شده است، تاکید کرد: این طرح مشارکت مردم را پیگیری می کند.

وی با بیان اینکه در این طرح گروه های مرجع داوطلب، بومی ها، هلال احمر و ادارات و دستگاه های اجرایی، فرهنگی و خدماتی و… حضور دارند، افزود: بذرکاری و نهال کاری برای جلوگیری از فقر خاک و مقابله با فرسایش بادی و آبی صورت می گیرد.

فرماندار میامی با بیان اینکه این طرح در دو هزار و 800 هکتار از بیابان های شهرستان میامی انجام می شود، ابراز کرد: بذرکاری بیابان های شهرستان برای جلوگیری از فرسایش خاک، در قالب این پویش آغاز و توسط منابع طبیعی دنبال می شود.

ملایری همچنین گفت: با توجه به اعتبارات خوبی که در راستای حفظ آب های روان برای احداث بندهای خاکی داشتیم، امروز پویش مردمی کاشت نهال و بذرپاشی در بیابان های شهرستان را داریم تا از پیشرفت بیابان ها جلوگیری کنیم و بتوانیم مراتع سرسب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2800 هکتار اراضی طبیعی میامی بذرکاری می شوند

2800 هکتار اراضی طبیعی میامی بذرکاری می شوند