مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-07اقتصادي

واگذاری اراضی و اجرای طرح گردشگری در مجاورت پیست اسکی فریدونشهر


معاون عمرانی فرمانداری شهرستان فریدونشهر گفت:در شهرستان فریدونشهر حدود 170 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش گردشگری در سطح شهرستان در حال اجرا است.

- ، ضمن بیان این مطلب که در شهرستان فریدونشهر در بخش گردشگری چیزی در حدود 170 میلیارد تومان سرمایه گذاری در سطح شهرستان در حال اجرا است اظهار کرد: حدود چهار تا پنج میلیارد تومان از آن برای اجرای دو طرح بوم گردی هزینه شده است که علاوه بر ایجاد اشتغال مستقیم برای حدود 130 نفر، برای 70 الی 80 نفر اشتغال ثابت ایجاد خواهد کرد و در کنار آن اشتغال های غیر مستقیم زیادی در شهرستان ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: 15 و احد بوم گردی در شهرستان فریدونشهر راه اندازی شده است که شاخص@ترین آنها یک واحد بوم گردی در روستای سیبک و روستای صادقیه و دو واحد بوم گردی در روستای خویگان هستند.

اعطای مجوز به سه مجموعه گردشگری در فریدونشهر معاون عمرانی فرمانداری شهرستان فریدونشهر با بیان این موضوع که در شهرستان فریدونشهر به سه مجموعه گردشگری مجوز داده شده است، بیان داشت: دو مجموعه از آنها پروانه ساختشان صادر شده و عملیات اجرایی آنها فعال است، یکی از این مناطق گردشگری در روستای چقیورت و دیگری در روستای میدانک قرار دارد و سومین منطقه در اراضی اطراف شهر فریدونشهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری اراضی و اجرای طرح گردشگری در مجاورت پیست اسکی فریدونشهر

واگذاری اراضی و اجرای طرح گردشگری در مجاورت پیست اسکی فریدونشهر