مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-07سياسي

تجلیل از پرستاران مرکز نگهداری «بدر نینوا» در گراش


مسئولین و برخی از معتمدین و خیرین گراش از پرسنل و کادر پرستاری مرکز نگهداری دختران بالای 15 سال معلولین ذهنی بدر نینوا تجلیل کردند.

- ، ظهر سه شنبه در آستانه ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار با حضور حجت السلام سید محمد بخشایش پور امام جمعه گراش، مجید غلام پور فرماندار گراش و برخی از معتمدین و خیرین از 16 نفر از پرسنل و کادر پرستاری مرکز نگهداری دختران بالای 15 سال معلولین ذهنی بدر نینوا، توسط اداره بهزیستی، خیرین و مؤسسه بیت النور تجلیل شد.

به همین مناسبت، 31 تخت خواب با اعتباری بالغ بر 60 میلیون تومان توسط خانواده محروم نیک اندیش حاج علی قنبری، 31 پتو و برخی از اقدام غذایی به مرکز توانبخشی و نگهداری بدر نینوا اهدا شد.

در این مراسم، هزینه جراحی یکی از مدد جویان این مرکز بالغ بر 23 میلیون تومان توسط خیر نیک اندیش حاج غلامحسین غفاری و با مشارکت حجت السلام بخشایش پور امام جمعه و خانم کاظمی مشاور امور بانوان فرمانداری تأمین شد.

حجت اسلام والمسلمین سید محمد باقر بخشایش پور امام جمعه گراش در این دیدار خدمت به معلولین را فریضه الهی دانست و گفت: این توفیق نصیب هرکس نمی شود.

وی گفت: خدمت به افراد کم توان ذهنی و جسمی اجری کثیر در درگاه الهی دارد و نیات پاک نیک اندیشانی که با حمایت مالی و صرف زمان برای این عزیزان قدم برمی دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پرستاران مرکز نگهداری «بدر نینوا» در گراش

تجلیل از پرستاران مرکز نگهداری «بدر نینوا» در گراش