مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-07سياسي

دین آینده و آینده ادیان در عصر فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با توجه به گسترش و احاطه فضای مجازی در عصر کنونی گفت: اکنون این سوال مطرح می شود که در دنیای پسامدرن و حاکمیت فناوری و فضای مجازی، - نشست دین آینده و آینده ادیان در عصر فضای مجازی از سوی اندیشکده مطالعات آینده پژوهی موسسه آموزش عالی طلوع مهر در قم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه با توجه به گسترش و احاطه فضای مجازی در عصر کنونی گفت: اکنون این سوال مطرح می شود که در دنیای پسامدرن و حاکمیت فناوری و فضای مجازی، آینده ادیان چه خواهد شد و چه دینی، دین آینده خواهد بود؟ حجت الاسلام محمدرضا بَرته افزود: در یک پس نگری تاریخی می بینیم که همه انبیاء با یک ماموریتی مبعوث شدند و اگر کار ویژه انبیاء ارتقای نرخ دینداری و معنویت نزد مردم بوده است با بررسی دستاورد آن ها متوجه می شویم که آن ها در این ماموریت موفق عمل کرده اند و گام های بزرگی برداشته شده و پروژه نبوی، پروژه موفق و قابل دفاعی است.

وی افزود: در ادامه بررسی ها به سوال دیگری می رسیم که آینده ادیان چه خواهد شد و این سوال بسیار جدی تر است؛ چرا که در مورد آنچه هنوز محقق نشده صحبت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دین آینده و آینده ادیان در عصر فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت

دین آینده و آینده ادیان در عصر فضای مجازی مورد بررسی قرار گرفت