مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-07فرهنگي

بازیگر «منصور» شخص بانفوذ «موج اول» است/ چالش سخت کرونا در سریال


کارگردان سریال «موج اول» همزمان با آغاز پخش آن از شبکه سوم سیما از سختی های ساخت این سریال که محور اصلی آن کروناست سخن گفت.

- کارگردان سریال موج اول همزمان با آغاز پخش آن از شبکه سوم سیما از سختی های ساخت این سریال که محور اصلی آن کروناست سخن گفت.

سیدامیر سجاد حسینی کارگردان سریال موج اول درباره جزییات این مجموعه که با پایان سرجوخه و از شب گذشته روی آنتن شبکه سه رفته است به کرونا را محور یک مبارزه سخت قرار داده است.

وی درباره جزییاتی از این سریال توضیح داد: در این مجموعه گروهی با کرونا مبارزه می کنند که در راس آنها مهدی فخیم زاده نقش دکتر جهان را بازی می کند که متخصص بیماری های عفونی است و هدایت تیم درمان را بر عهده دارد.

حسینی با اشاره به لوکیشن این سریال تصریح کرد: در این سریال مبارزه با کرونا به مثابه مبارزه در زمان جنگ دیده شده است، اینجا برای کرونا بیمارستان صحرایی برپا می شود چون برخی مناطق محروم هستند که از بیمارستان محرومند، دکتر جهان هم از این بیمارستان ها در جنگ زیاد راه اندازی کرده است.

وی درباره یکی از نقش های اصلی این سریال عنوان کرد: شخصیتی به نام ابراهیم به عنوان بانی اصلی این پروژه های بیمارستانی است که نقش وی را محسن قصابیان بازی می کند که این روزها نقش منصور ستاری را در فیلم سینمایی منصور بر پرده سینماها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر «منصور» شخص بانفوذ «موج اول» است/ چالش سخت کرونا در سریال

بازیگر «منصور» شخص بانفوذ «موج اول» است/ چالش سخت کرونا در سریال