مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:502021-12-07سياسي

رزمایش 12 هزار نفری جهادگران در هفته بسیج با رویکرد مساله محور انجام شد


مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی استان فارس گفت: رزمایش 12 هزار نفری جهادگران در هفته بسیج با شناسایی نیازمندی های قشر کم برخوردار جامعه و با رویکرد مساله محور انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، میثم فضل الله پور با اشاره به برگزاری رزمایش مقتدرانه 12 هزار نفری جهادگران در هفته به خدمت رسانی پرداختند و برنامه های پیش بینی شده خود را به اجرا در آورند.

وی با اشاره به جزییات این رزمایش گفت: این رزمایش که برای 12هزار نفر طراحی شده بود با توجه به استقبال گسترده جهادگران عزیز با حضور 13 هزار و 250 نفر در قالب 740 گروه جهادی شکل گرفت و در 10 روز؛ بیش از 750 برنامه خدمت رسانی در 8 عرصه؛ اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و تحصیلی، خدماتی، عمرانی، پزشکی، کشاورزی و کمک های مومنانه در 600 نقطه استان که عمدتا از نقاط محروم و کم برخوردار بودند، اجراء شد.

مدیر حرکت های جهادی بسیج سازندگی استان فارس افزود: در عرصه عمرانی در مجموع 214 برنامه انجام شده که شامل 142 مورد مرمت، 8 مورد تکمیل و 64 مورد ساخت و احداث بوده است همچنین در عرصه بهداشت و درمان 47 برنامه ویزیت عمومی و تخصصی انجام گرفته است.

  فضل الله پور با اشاره به دیگر عرصه ها بیان کرد: 159 مورد برنامه در عرصه فرهنگی، 71 برنامه علمی، آموزشی و تحصیلی به مردم نقاط محروم استان بویژه دانش آموزان بازمانده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش 12 هزار نفری جهادگران در هفته بسیج با رویکرد مساله محور انجام شد

رزمایش 12 هزار نفری جهادگران در هفته بسیج با رویکرد مساله محور انجام شد