مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:352021-12-07اجتماعي

ضرورت راه اندازی شرکت های دانش بنیان را در شهرک ها و نواحی صنعتی


رییس پارک علم و فناوری اردبیل بر ضرورت راه اندازی شرکت های دانش بنیان را در شهرک ها و نواحی صنعتی تاکید کرد.

- ایسنا/اردبیل رییس پارک علم و فناوری اردبیل بر ضرورت راه اندازی شرکت های دانش بنیان را در شهرک ها و نواحی صنعتی تاکید کرد.

حبیب ابراهیم پور به مناسبت هفته پژوهش درگفت وگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت 36 شرکت دانش بنیان در استان اظهار کرد: با احتساب شرکت های هنربنیان به تعداد 12 مورد، مجموع شرکت های دانش بنیان نوع یک تا سه استان، 48 شرکت دانش بنیان فعال است.

وی یادآور شد: در بخش کشاورزی هفت شرکت دانش بنیان، در حوزه برق هشت شرکت و مابقی نیز در دیگر حوزه ها فعال بوده و پارک علم و فناوری در تلاش است تا با همراهی شهرک های صنعتی بستر توسعه شرکت های دانش بنیان را تقویت کند.

به گفته رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل این تعداد نیم درصد شرکت های دانش بنیان در بخش صنعت را شامل می شود که منطبق بر نیم درصد توسعه واحدهای صنعتی در استان در مقایسه با میانگین کشوری است.

وی با اشاره به ضرورت راه اندازی شرکت های دانش بنیان را در شهرک ها و نواحی صنعتی استان، خاطرنشان کرد: اردبیل در حوزه صنعت تنها 2 شرکت دانش بنیان دارد به طوری که انتظار می رود شهرک ها و نواحی صنعتی پذیرای بیشترین شرکت دانش بنیان در این بستر فراهم شده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی شرکت های دانش بنیان را در شهرک ها و نواحی صنعتی

ضرورت راه اندازی شرکت های دانش بنیان را در شهرک ها و نواحی صنعتی