مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-07حوادث

دستگیری جاعل سند نمره کار خودرو در قزوین


فرمانده انتظامی استان از دستگیری جاعل سند نمره کار 15 دستگاه خودرو و دستگیری یک نفر در این خصوص خبر داد.

- سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی کسب خبر از منابع مبنی بر اوراق و سند نمره کار کردن خودروها در یکی از پارکینگ های قزوین پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی، اقدامات اطلاعاتی و مراقبت های نامحسوس پلیسی و اطمینان از صحت موضوع و با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: مأموران هنگام مراجعه به محل مشاهده کردند متهم در حال سند نمره کردن و حک ارکان یک دستگاه خودرو سمند تصادفی بر روی اتاق یک دستگاه سمند دیگر است که بلافاصله دستگیر و به اداره اگاهی منتقل شد.

بنابراعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، ابراهیمی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل لوازم و دستگاه مخصوص حک و لپ تاپ آن کشف شد، بیان کرد: متهم در تحقیقات به عمل آمده به 15 فقره سند نمره کردن خودروها به همین روش معترف و هفت دستگاه خودرو که با این شیوه تعویض پلاک آن ها انجام شده بود کشف و به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر خودروهایی که با این روش سند نمره و به فروش رسیده اند ادامه داشته و تحقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری جاعل سند نمره کار خودرو در قزوین

دستگیری جاعل سند نمره کار خودرو در قزوین