مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-07فرهنگي

«دشت خاموش» به جشنواره «جاده ابریشم» دعوت شد


فیلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی احمد بهرامی در جدیدترین حضور بین المللی خود در بخش پانورامای هشتمین دوره جشنواره فیلم جاده ابریشم به نمایش گذاشته می شود.

- فیلم سینمایی دشت خاموش به کارگردانی احمد بهرامی در جدیدترین حضور بین المللی خود در بخش پانورامای هشتمین دوره جشنواره فیلم جاده ابریشم به نمایش گذاشته می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم سینمایی دشت خاموش ساخته احمد بهرامی به تهیه کنندگی سعید بشیری که مدتی است روی پرده سینماهای هنروتجربه رفته است، در جدیدترین حضور خود در جشنواره های خارجی در هشتمین دوره جشنواره فیلم جاده ابریشم به نمایش در می آید.

هشتمین دوره جشنواره فیلم جاده ابریشم 8 تا 12 دسامبر (17 تا 21 آذر) در شهر فوژو کشور چین برگزار می شود و دشت خاموش در بخش پانورامای این جشنواره که غیررقابتی است، به روی پرده می شود.

پخش بین المللی دشت خاموش که به زندگی و کار چند خانواده کارگری با کارفرمای می پردازد برعهده علی قاسمی است.

جایزه بهترین فیلم بخش افق های جشنواره ونیز سال 2020، بهترین فیلم و بهترین بازیگر مرد برای علی باقری از جشنواره هنگ کنگ سال 2021، بهترین تدوین برای سارا یاوری از انجمن بین المللی منتقدان و روزنامه نگاران سراسر جهان سال 2021، نشان فیپرشی از فدراسیون بین المللی منتقدان فیلم سال 2020، تندیس بنیاد فای (ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دشت خاموش» به جشنواره «جاده ابریشم» دعوت شد

«دشت خاموش» به جشنواره «جاده ابریشم» دعوت شد