مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-07اجتماعي

تجهیز و تقویت سامانه های ویژه جانبازان/ نوسازی خودروهای ویژه معلولان در پایتخت


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به توجه مدیریت شهری به تجهیز و تقویت سامانه های ویژه جانبازان گفت: شهروندان معلول و جانباز باید از حق دسترسی برابر با شهروندان سالم برخوردار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید جعفر تشکری هاشمی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران  در حاشیه مراسم هفته معلولان و بازدید از مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران بر لزوم خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر به معلولین و افراد کم توان جسمی شهر تهران تأکید کرد و گفت: ای کاش مسئولانی که برای ارتباط با جامعه معلولین وظایفی بر عهده دارند، یک روز را موظف شوند بر روی ویلچر نشسته و به اماکن و ادارات مختلف مراجعه کنند تا با مسائل و مشکلات این عزیزان در زمینه رفت و آمد در سطح شهر از نزدیک آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه راهکارهای لازم برای حل مسائل و مشکلات معلولین باید به این کمیسیون اعلام کند تا آن را مورد بررسی قرار داده و از طریق مبادی اجرایی مورد پیگیری قرار دهیم.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه در کمیسیون برنامه و بودجه شورا تأکید کرده ایم که باید منابع لازم برای تجهیز و تقویت سامانه های ویژه جانبازان و معلولین و نوسازی خودروهای مخصوص این عزیزان تأمین شود، خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز و تقویت سامانه های ویژه جانبازان/ نوسازی خودروهای ویژه معلولان در پایتخت

تجهیز و تقویت سامانه های ویژه جانبازان/ نوسازی خودروهای ویژه معلولان در پایتخت