مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:152021-12-07سياسي

تلاش های مستمر برای بازسازی «بیت شیعی» در عراق و تشکیل دولت توافقی


شخصیت های سیاسی عراق با اشاره به دعوت رهبر جریان صدر از چارچوب هماهنگی گروه های شیعی برای برگزاری نشستی مجدد، از تلاش های مستمر سیاسی برای بازسازی بیت شیعی و تشکیل دولت توافقی خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، احمد الکنانی عضو فراکسیون الصادقون عراق، از دعوت مقتدی الصدر رهبر جریان صدر از اعضای هیأت هماهنگی گروه های سیاسی شیعی موسوم به چارچوب هماهنگی برای برگزاری نشستی جدید در نجف اشرف خبر داد.

عصر پنجشنبه پیش، اعضای چارچوب هماهنگی گروه های سیاسی شیعی، با رهبر جریان صدر دیدار و درباره برداشتن گام های عملی لازم برای مبارزه با فساد، بازخواست فاسدان،  توقف تضییع عامدانه اموال عمومی، ضرورت خروج نیروهای بیگانه مطابق با جدول زمانی اعلام شده و ایجاد سازوکاری تضمین کننده برای انحصار سلاح در دستان حکومت، محافظت از الحشدالشعبی و حمایت و سازماندهی آن به نحوی که این گام موجب تقویت نقش این سازمان و حفظ امنیت عراق شود و چندین مسأله مهم دیگر توافق کردند.

الکنانی شب گذشته در گفت وگو با وبگاه رسمی برای سفر به نجف اشرف و شرکت در نشستی جدید مانند نشستی که پنجشنبه پیش در بغداد برگزار شد، دعوت کرده است.

وی بدون اشاره به محورهای گفت وگو در نشست نجف اشرف، گفت که هیچ اطلاعاتی در خصوص این که چه کسانی در این نشست حاضر خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش های مستمر برای بازسازی «بیت شیعی» در عراق و تشکیل دولت توافقی

تلاش های مستمر برای بازسازی «بیت شیعی» در عراق و تشکیل دولت توافقی