مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-07فرهنگي

تجلیل از بانوی بازیگر خوزستان در حاشیه جشنواره تئاتر استانی


همزمان با مراسم اختتامیه سی وسومین جشنواره تئاتر خوزستان از بازیگر خوزستانی و برگزیده جشنواره ملی تئاتر ارسباران، تقدیر شد.

- ایسنا/خوزستان همزمان با مراسم اختتامیه سی وسومین جشنواره تئاتر خوزستان از بازیگر خوزستانی و برگزیده جشنواره ملی تئاتر ارسباران، تقدیر شد.

همزمان با مراسم اختتامیه سی وسومین جشنواره تئاتر خوزستان که شامگاه گذشته با حضور اصغر همت بازیگر سینما و تئاتر کشور در محل تالار آفتاب برگزار شد، از معصومه عموری، بازیگر خوزستانی و برگزیده جشنواره ملی تئاتر ارسباران، تقدیر شد.

در این مراسم با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر سی وسومین جشنواره تئاتر خوزستان از بانوی فعال تئاتر خوزستان معصومه عموری که در جشنواره ملی تئاتر ارسباران به میزبانی استان آذربایجان شرقی حائز رتبه برتر شده بود و در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اقدامی شایسته جایزه خود را به پرستاران و شهدای مدافع سلامت استان خوزستان اهدا کرده بود با لوح تقدیر از تلاش ایشان و اقدام ارزنده وی قدردانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه عموری اولین کارگردان زن تئاتر خوزستانی در بخش خیابانی جشنواره بین المللی تئاتر فجر و بازیگر فعال تئاتر صحنه ای و خیابانی است که تاکنون در جشنواره های ملی در سطح کشور رتبه های برتر بازیگری اول را کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از بانوی بازیگر خوزستان در حاشیه جشنواره تئاتر استانی

تجلیل از بانوی بازیگر خوزستان در حاشیه جشنواره تئاتر استانی