مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-07ورزشي

ملی پوشان ایثار شیمیدر قم قهرمان آسیا شدند


ملی پوشان تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم به مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان طلای بازی های پاراآسیایی 2021 جوانان دست یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بازی های 2021 پاراآسیایی جوانان به میزبانی کشور بحرین در حالی به کار خود پایان داد که کاروان ورزشی ایران در رشته های مختلف نظیر بسکتبال با ویلچر، پاراتنیس روی میز، پارابدمینتون، پاراتکواندو، گلبال، پارادو و میدانی، پارا شنا، پاراوزنه برداری و بوچیا با حریفان رقابت کرد.

این دوره یکی از موفق ترین ادوار حضور ورزشکاران معلول ایران در بازی های پاراآسیایی بود و معلولین پرتوان ایرانی با نمایش نبوغ و استعداد بالای خود در رشته های متنوع موفق به کسب مدال های رنگارنگ طلا، نقره و برنز تیمی و انفرادی چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی در سال 2021 شدند.

یکی از رشته های موفق این دوره بسکتبال با ویلچر است که به واسطه حضور چهار نماینده از استان قم و اعضای تیم ایثار شیمیدر قم در ترکیب تیم ملی کشورمان، برای قمی های علاقمند به ورزش به ویژه ورزشکاران جانباز و معلول نتایج و عملکرد این تیم از اهمیت بالا و ویژه ای برخوردار بود.

ماجرا از این قرار است که عباس خاکی سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم در فصل 1400 لیگ برتر باشگاه های کشور هدایت تیم ملی جوانان ایران در بازی های پاراآسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملی پوشان ایثار شیمیدر قم قهرمان آسیا شدند

ملی پوشان ایثار شیمیدر قم قهرمان آسیا شدند