مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-07بين الملل

نتانیاهو: دولت ضعیف اسراییل نمی تواند جلوی احیا برجام را بگیرد


ما یک مبارزه بی سابقه افکار عمومی آمریکا و افکار عمومی جهان را در کنگره، سنا، سازمان ملل و در پایتخت های جهان علیه برجام به راه انداختیم.

- نتانیاهو گفت: ما یک مبارزه بی سابقه افکار عمومی آمریکا و افکار عمومی جهان را در کنگره، سنا، سازمان ملل و در پایتخت های جهان علیه برجام به راه انداختیم.

این مبارزه امروز وجود ندارد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر سابق اسراییل در سخنانی گفت، دولت جدید اسراییل به قدری ضعیف و سردرگم است که ایران و جامعه جهانی مخالفت های آن با برجام را نادیده گرفته و وقعی به آن نمی گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، نتانیاهو که دیروز در نشست فراکسیون حزب متبوعش (حزب مخالف لیکود) سخنرانی می کرد، گفت: ایران و جامعه جهانی دولت ضعیف اسراییل را جدی ندانسته و تلاش های چند لایه دولت جدید اسراییل علیه احیا برجام را نادیده می گیرند.

نتانیاهو گفت: ایران ضعف دولت (اسراییل) را می بیند و جامعه بین المللی نیز که می خواهد به توافق خطرناک هسته ای بازگردد، به همین دلیل دولت را نادیده می گیرد.

نتانیاهو مدعی شد: اگر تلاش های دولت های قبلی که من رهبری می کردم نبود، ایران مدت ها پیش به زرادخانه ای از بمب های اتمی دست یافته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: دولت ضعیف اسراییل نمی تواند جلوی احیا برجام را بگیرد

نتانیاهو: دولت ضعیف اسراییل نمی تواند جلوی احیا برجام را بگیرد