مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-07سياسي

کلاس تیانگونگ ؛ تلاش چین برای ترویج علوم فضایی


به گفته آژانس فضایی سرنشین دار چین، قرار است فضانوردان ماموریت شنژو 13 (Shenzhou XIII) چین بعد از ظهر پنجشنبه(پس فردا) یک سخنرانی فضایی از ایستگاه فضایی تیانگونگ برای دانشجویان/دانش آموزان سراسر جهان داشته باشند.

- به گفته آژانس فضایی سرنشین دار چین، قرار است فضانوردان ماموریت "شنژو 13"(Shenzhou XIII) چین بعد از ظهر پنجشنبه(پس فردا) یک سخنرانی فضایی از ایستگاه فضایی تیانگونگ برای دانشجویان/دانش آموزان سراسر جهان داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از چاینادیلی، آژانس فضایی سرنشین دار چین روز دوشنبه اعلام کرد که سه فضانورد این ماموریت پنجشنبه در ساعت 3:40 بعد از ظهر به وقت پکن(11:10 به وقت تهران) این سخنرانی را آغاز خواهند کرد.

این سخنرانی به صورت زنده برای مخاطبان در سراسر جهان پخش خواهد شد.

وانگ یاپینگ فضانورد زن 41 ساله چینی به همراه دو فضانورد مرد چینی به نام های ژای زیگنگ و ای گوانگفو از فضانوردان این ماموریت هستند که هم اکنون در ایستگاه فضایی تیانگونگ چین مستقر هستند.

فضانوردان طی این مطالعه به بینندگان نشان خواهند داد که چگونه در ایستگاه فضایی زندگی و کار می کنند و در ادامه نیز آزمایش های علمی انجام می دهند تا به دانش آموزان/ دانشجویان نشان دهند که چگونه گرانش در فضا به صورت متفاوت عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس تیانگونگ ؛ تلاش چین برای ترویج علوم فضایی

کلاس تیانگونگ ؛ تلاش چین برای ترویج علوم فضایی