مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-07اقتصادي

سرمایه گذاری 70 میلیاردی مخابرات برای توسعه فیبر نوری کردستان


مدیر مخابرات منطقه کردستان از سرمایه گذاری 70 میلیارد ریالی مخابرات استان برای اجرای پروژه های فیبرنوری در سال جاری خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اینکه فیبرنوری یکی از بسترهای امن در حوزه تلفن ثابت به شمار می آید، اظهار کرد: اجرای پروژه و کابلکشی فیبرنوری در نقاط شهری و روستایی بر اساس استاندارد از استراتژی های منطقه در راستای توسعه پایدار و کاهش آسیب های احتمالی به سیستم های مخابراتی است.

وی افزود: مخابرات منطقه در زمینه ارائه خدمات با کیفیت و نوین به مشتریان و کاهش آسیب به سیستم های مخابراتی سیاست توسعه فیبرنوری را در دستور کار خود قرار داده است.

حکمت اظهار داشت: در حال حاضر حدود پنج هزار کیلومتر فیبرنوری در نقاط شهری و روستایی استان کردستان اجرا شده است که در این حوزه به عنوان استان پیشرو، عملکردی مطلوبی داریم.

وی با اعلام اینکه برای اجرای پروژه کابلکشی فیبر نوری و تأمین تجهیزات، سرمایه گذاری لازم صورت گرفته است خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون مبلغ 70 میلیارد ریال در این حوزه هزینه شده است.

حکمت با بیان اینکه از سیاست های مخابرات منطقه، گام نهادن در مسیر اقتصاد مقاومتی است اضافه کرد: استفاده و بهره گیری از فناوری فیبرنوری راهکاری برای مرتفع نمودن محدودیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 70 میلیاردی مخابرات برای توسعه فیبر نوری کردستان

سرمایه گذاری 70 میلیاردی مخابرات برای توسعه فیبر نوری کردستان