مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-07سياسي

آموزش کارآفرینی به نوجوانان چه مزایایی دارد؟


کارآفرینی برای کسانی که از سال های نوجوانی خود شروع به یادگیری و ایجاد مشاغل می کنند، با مزایای گسترده ای همراه است.

- ایسنا/اردبیل مدرس دوره کارآفرینان نوجوان گفت: کارآفرینی برای کسانی که از سال های نوجوانی خود شروع به یادگیری و ایجاد مشاغل می کنند، با مزایای گسترده ای همراه است.

حسین هراسی در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد: تشویق به کارآفرینی نوجوانان یکی از بهترین راه ها برای موفقیت فرزندان در آینده است و بعضی اوقات صفات یک کارآفرین آینده را در نوجوانان و جوانان اطراف خود مشاهده می کنیم و بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که این صفات را به سمت موفقیت هدایت کنیم.

وی با بیان اینکه در دنیایی که با سرعت در حال پیشرفت است در آینده نه چندان دور، درصد قابل توجهی از کسب وکارها منسوخ می شوند، اضافه کرد: در کنار این همه پیشرفت های فنی و اجتماعی، ایجاد یک شرکت و تبدیل شدن به رییس و کارآفرین خود، بسیار بیشتر در دسترس و قابل حصول شده است تا منتظر ماندن برای جذب شدن به ادارات و سازمان های دولتی.

هراسی با اشاره به اینکه از مزایای کارآفرینی در سنین نوجوانی و جوانی، تسلط بر مهارت کارآفرینی می تواند در بسیاری از زمینه های زندگی آن ها به خوبی کمکشان کند، ادامه داد: کارآفرینی می تواند سفری چالش برانگیز، اما بسیار پربار باشد و علاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش کارآفرینی به نوجوانان چه مزایایی دارد؟

آموزش کارآفرینی به نوجوانان چه مزایایی دارد؟