مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-07اقتصادي

صنعت در اولویت قرار ندارد


معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه ذوب آهن با وجود محدودیت های انرژی امکان توقف کل خط تولید خود را ندارد، گفت: وجود محدودیت های تامین برق و گاز و آب نشان می دهد که در کشور صنعت در اولویت قرار ندارد.

- مهرداد تولاییان در گفت وگو با ایسنا، درباره محدودیت تامین گاز صنایع فولادی، اظهار کرد: محدودیت هایی که از نظر عددی به ما اعلام شده تقریبا 50 درصد مصرف گاز است که در نامه نگاری هایی با وزرای صمت و نفت اعلام کرده ایم که این محدودیت ها برای صنایع فولادی امکان پذیر نیست.

وی افزود: اکنون نزدیک 25 درصد مصارف گاز خود را کاهش داده ایم و در حال رایزنی هستیم تا سهمیه گاز ذوب آهن معقول با شرایط فنی کارخانه باشد.

معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان با تاکید بر اینکه متاسفانه صنایع فولادی از جمله ذوب آهن از ابتدای امسال تاکنون یا درگیر محدودیت های تامین آب بودند که این موضوع منطقه ای است، تصریح کرد: البته بحث تامین گاز و برق و محددیت های آن سراسری است و به طور قطع این کمبودها و محدودیت ها بر روی تولید صنایع فولادی اثرگذار خواهد بود.

وی با اعتقاد بر اینکه وجود محدودیت های تامین برق و گاز و آب نشان می دهد که در کشور، صنعت در اولویت قرار ندارد، گفت: در مجموعه ذوب آهن با وجود این محدودیت ها امکان توقف کل خط تولید آن وجود ندارد، اما ناچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت در اولویت قرار ندارد

صنعت در اولویت قرار ندارد