مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-07سياسي

چرا بودجه انرژی های نو و پاک در شهرداری کرج حذف شده است؟


نایب رییس شورای شهر کرج، به وجود پاشنه آشیل هایی در متمم بودجه 1400 معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: بودجه برخی از ردیف ها که از اهمیت بسزایی برخوردارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا رحیمی، نائب رییس شورای شهر کرج، در پانزدهمین جلسه تلفیق شورا، انرژی های نو یا پاک، توسعه و احداث گرمخانه ها  را از جمله بندهای مهمی عنوان کرد که بودجه آنها در لایحه متمم کم یا حذف شده است.

رحیمی با بیان اینکه منابع انرژی پاک باد و خورشید هستند که امروزه به یکی از منابع بسیار پر اهمیت انرژی در کشورهای مختلف تبدیل شده اند، اضافه کرد: منابع فسیلی به دلیل تجدیدناپذیر بودن کم کم در حال کاهش مصرف و خروج از چرخه منابع انرژی هستند.

رحیمی در بخش دیگری از بررسی این متمم گفت: همچنین در بحث گرمخانه ها، با توجه به وجود مشکلات جدی شهر در این خصوص، عدم توجه به آن چه دلیلی دارد؟ این مسئول اذعان کرد: هم اکنون گرمخانه های موجود برای آقایان و خانم ها در کرج به هیچ وجه پاسخگوی نیاز در راه ماندگان و افراد بی خانمان نیست.

نایب رییس شورای شهر کرج تصریح کرد: آیا نیازی برای احداث گرمخانه جدید حس نشده است؟ برای بودجه 1401 قرارنیست این سرفصل ها و همچنین برای سایر حوزه های اجرایی  به راحتی گذر کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بودجه انرژی های نو و پاک در شهرداری کرج حذف شده است؟

چرا بودجه انرژی های نو و پاک در شهرداری کرج حذف شده است؟