مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-07سياسي

دانشجویان طلایه داران جنبش های انقلابی علیه حاکمان مستبدند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در طول تاریخ مبارزات ملت های مظلوم و ستمدیده در اکثر کشورهای دنیا دانشجویان طلایه دار جنبش های انقلابی علیه حاکمان مستبد بوده اند.

- ضمن تبریک روز دانشجو و گرامیداشت یاد شهدای این روز، اظهار کرد: شانزدهم آذر ماه سالگرد شهادت سه دانشجوی فعال و انقلابی شهیدان احمد قندچی ، مهدی شریعت رضوی و مصطفی بزرگ نیا است که در سال 1332 توسط دژخیمان رژیم پهلوی و مزدوران آمریکای جهانخوار در دانشگاه تهران به شهادت رسیدند.

وی افزود: این روز از سوی مسئولان فرهنگی کشور به منظور تکریم و بزرگداشت دانشجویان بیدار و انقلابی به عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: در طول تاریخ مبارزات ملت های مظلوم و ستمدیده در اکثر کشورهای دنیا حتی کشورهای غربی دانشجویان فهیم و آگاه طلایه دار جنبش های انقلابی بر علیه حاکمان مستبد بوده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: این روز یادآور روحیه استکبارستیزی و عدالت خواهی قشر فرهیخته جامعه ایرانی یعنی دانشجویان است که در تمام عرصه های علمی، سیاسی و فرهنگی، دفاع مقدس و دوران سازندگی همواره دغدغه ایران آباد و آزاد را داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان طلایه داران جنبش های انقلابی علیه حاکمان مستبدند

دانشجویان طلایه داران جنبش های انقلابی علیه حاکمان مستبدند