مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-07فرهنگي

اصفهان، 22 آذر میزبان چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان


دبیر چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان گفت: آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای معلولان در روز 22 آذر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، منصور گلناری دبیر چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان اظهار کرد:  آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه ای معلولان در روز 22 آذر ماه سال جاری در اصفهان برگزار می شود.

وی افزود: در جشنواره سال 1400 که با عنوان اثر مؤثر معرفی شده است 342 اثر در بخش جنبی و اصلی رسیده که از لحاظ کیفی در بین آنها مواردی در بخش های مختلف از بار علمی و تحقیقی و ساختار محتوا قابل توجه است.

گلناری ادامه داد: در بخش اصلی 14 عنوان شامل کلیپ، گزارش، گفت وگو، مقاله، خبر، داستان کوتاه، مصاحبه مکتوب، مقاله اجتماعی،  گزارش مکتوب، صوتی و تصویری، کلیپ تصویری، پوستر، طنز و فن بیان همچنین در بخش جنبی نیز در 4 محور شامل بخش های تیتر، دلنوشته، عکس و کاریکاتور شرکت کننده ها به رقابت پرداختند.

دبیر چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان در ادامه توضیح داد: آثار 22 استان کشور به مرحله  نهایی راه یافتند که توسط 10 نفر از داوران مجرب در رشته های مختلف آثار برگزیده و انتخاب شدند که شامل 14 نفر رتبه اول، 16 نفر رتبه دوم و 25 نفر رتبه سوم و 3 نفر هم شایسته تقدیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان، 22 آذر میزبان چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان

اصفهان، 22 آذر میزبان چهارمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان