مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:152021-12-07سياسي

آیین گرامیداشت روز دانشجو در دماوند برگزار شد


آیین گرامیداشت روز دانشجو با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور در دماوند برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح سه شنبه و همزمان با روز دانشجو آیین گرامیداشت این روز با حضور سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رییس جمهور در دماوند برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم مهدی حیدری، فرماندار، حجت الاسلام فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند، حجت الاسلام حسینی، امام جمعه رودهن، ذوالفقاری، بخشدار رودهن و جمعی از مسئولان و دانشجویان در سالن اجتماعات مجتمع دانشگاهی آزاد اسلامی واحد رودهن حضور داشتند.

گفتنی است که حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جنبش دانشجویی از 16 آذر 1332 تا به امروز همواره به استکبارستیزی و عدالت خواهی پرداخته است، گفت: شهادت این دانشجویان در 16 آذر 1332 سرآغاز آرمان بلندی بود که با پیروزی انقلاب اسلامی به نتیجه رسید و تاکنون نیز استمرار داشته است.

امام جمعه دماوند عنوان داشت: دانشجو نماد حق طلبی، دفاع از آزادی های مشروع و حرکت در مسیر آرمان های والا و انسانی است که در مکان دانشگاه با کسب علم و آمیختن آن با مفاهیم عمیق و فطری جدایی ناپذیر از نهاد بشر راه توسعه و پیشرفت را به سوی قله های موفقیت و افتخار طی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت روز دانشجو در دماوند برگزار شد

آیین گرامیداشت روز دانشجو در دماوند برگزار شد