مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-07بين الملل

پاسخ کاخ سفید به سوالی درباره پیروی از مواضع اسراییل در قبال ایران


سخنگوی کاخ سفید در یک کنفرانس خبری به سوالاتی درباره محور ایران در گفت وگوی آتی روسای جمهور آمریکا و روسیه و دیدار اخیر روسای موساد و سیا پاسخ داد.

- سخنگوی کاخ سفید در یک کنفرانس خبری به سوالاتی درباره محور ایران در گفت وگوی آتی روسای جمهور آمریکا و روسیه و دیدار اخیر روسای موساد و سیا پاسخ داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در یک کنفرانس خبری در پاسخ به این سوال که از نظر او دیدار مجازی جو بایدن رییس جمهور آمریکا و شی جین پینگ رییس جمهور چین، گفت وگوها چقدر بر موضوع ایران متمرکز خواهد بود، پاسخ داد: فرصت این وجود خواهد داشت که گفت وگویی درباره موضوعات مرتبط با منافع دوجانبه ما مطرح شود، چه توان هسته ای ایران به عنوان یکی از اعضای مذاکرات گروه 1+5 باشد و چه دیگر مسائل مرتبط با ثبات راهبردی که قبلا در گذشته در آن زمینه ها همکاری داشته ایم.

ساکی همچنین در پاسخ به سوالی درباره سفر دیوید بارنِئا رییس موساد به واشنگتن و دیدار او با ویلیام برنز رییس سیا و این که با توجه به پافشاری او بر موضع اقدام نظامی علیه تاسیسات هسته ای ایران، رییس جمهور آمریکا در صورت عدم حاصل شدن هیچ گونه پیش رفتی در مذاکرات وین از این گزینه حمایت خواهد کرد یا نه، گفت: هر رییس جمهوری طیفی از انتخاب ها را پیش رو دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ کاخ سفید به سوالی درباره پیروی از مواضع اسراییل در قبال ایران

پاسخ کاخ سفید به سوالی درباره پیروی از مواضع اسراییل در قبال ایران