مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-07بين الملل

تلاش غرب برای احاطه فرامتن بر متن


آنچه در دور اخیر مذاکرات وین و پس ازآن گذشته است ، مصداق عینی تلاش واشنگتن و تروییکای اروپایی برای غلبه فرامتن مذاکرات بر متن مذاکرات محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، حنیف غفاری در روزنامه رسالت نوشت: سیاستمداران و رسانه های غربی بدون آنکه به خروج یک جانبه آمریکا از برجام و سه خواسته معقول ، حقوقی و منطقی جمهوری اسلامی ایران یعنی رفع تحریم ها ، ارائه تضمین در خصوص آینده برجام و راستی آزمایی پروسه احیای توافق هسته ای کمترین اشاره ای کنند، انواع روش های تبلیغاتی، محیطی و غیراخلاقی را جهت متهم کردن کشورمان نسبت به زیاده خواهی در مذاکرات به کار گرفته اند.

آنچه در دور اخیر مذاکرات وین  و پس ازآن گذشته است ، مصداق عینی تلاش واشنگتن و تروییکای اروپایی برای غلبه فرامتن مذاکرات بر متن مذاکرات محسوب می شود.

واقعیت امر این است که واشنگتن و تروییکای اروپایی در ابعاد فنی، کارشناسی و حقوقی مذاکرات کمترین سخن و مستندی جهت عرضه ندارند.

صورت بندی معادله اخیر به اندازه ای مشخص است که درک آن حتی از عهده کسانی که کمترین اشرافی بر روی برجام و منازعات پس ازآن ندارند نیز برمی آید:طرف آمریکایی به صورت رسمی از برجام خارج شده و تحریم های یک جانبه را به سخت ترین نحو ممکن علیه کشورمان ارائه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش غرب برای احاطه فرامتن بر متن

تلاش غرب برای احاطه فرامتن بر متن