مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-07سياسي

ساخت 100 خانه ویژه محرومان در روستاهای یزد


طبق تفاهم نامه همکاری مشترک بین کمیته امداد، سپاه الغدیر و بنیاد مسکن امسال عملیات ساخت 100 منزل مسکونی ویژه مددجویان و نیازمندان مناطق روستایی در استان یزد آغاز می شود.

-  محمد شجاعان، مدیرکل کمیته امداد یزد، در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان، با بیان این که به دنبال این هستیم که با مشارکت دستگاه های مختلف نظیر سپاه و بنیاد مسکن بتوانیم گامی بلند در راستای خانه دار کردن مددجویان این نهاد برداریم، اظهار کرد: با توجه به این که مأموریت اصلی دستگاه هایی نظیر سپاه، کمیته امداد، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره محرومیت زدایی است، جزیره ای عمل کردن در این حوزه آفت است.

وی با اشاره به اهمیت آغاز فرآیند اجرایی ساخت مسکن ویژه نیازمندان در روستاهای استان یزد، افزود: در اولین مرحله از این اقدام مهم مددجویان فاقد مسکن و افرادی که شرایط لازم را دارند شناسایی و اطلاعات مورد نیاز در اختیار بسیج سازندگی و بنیاد مسکن قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی راه استان یزد در ادامه افتتاح حساب ویژه پرداخت تسهیلات خاص را گام های بعدی فرآیند ساخت خانه در روستاها دانست و بیان کرد: قرار است پس از تامین زمین و تایید نقشه، صدور پروانه مددجویان واجد شرایط برای تکمیل پرونده وام به بانک معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 100 خانه ویژه محرومان در روستاهای یزد

ساخت 100 خانه ویژه محرومان در روستاهای یزد