مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:352021-12-07اقتصادي

اخلال 650 میلیارد تومانی در نظام بانکی


رییس کل دادگستری گلستان از ارجاع و رسیدگی به پرونده اخلال گران نظام بانکی به مبلغ هزار و 650 میلیارد تومان در استان خبرداد و گفت: 6 هزار میلیارد تومان از اموال متهمان توقیف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، حیدر آسیابی اظهار کرد: پرونده اخلال گران ِ نظام بانکی کشور برای رسیدگی به دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلال گران نظام اقتصادی مستقر در استان گلستان، ارجاع شد.

رییس کل دادگستری گلستان توضیح داد: کیفرخواست این پرونده یک ماه و نیم پیش در دادسرای گرگان صادر شد و پس از هماهنگی با معاون اول رییس قوه قضاییه برای رسیدگی به دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلال گران نظام اقتصادی مستقر در استان، ارجاع شد.

آسیابی افزود: متهمان این پرونده 30 نفر هستند و از طریق برداشت هزار و 650 میلیارد تومان در قالب دو هزار و 350 حساب بانکی از منابع بانک مرکزی، در نظام پولی و بانکی کشور اخلال عمده ایجاد کرده اند.

وی ادامه داد: در خلال رسیدگی به این پرونده 30 هزار صفحه ای، 285 نفر به دادسرا احضار و از آنها بازجویی و تحقیق شد و چند هیئت کارشناسی هم، بررسی ها برای کشف وسعت تخلفات مالی انجام شده از سوی اعضای این باند را، انجام دادند که مجموع این اقدامات همراه با پیچیدگی پرونده، علت زمان بر شدن تحقیقات برای تکمیل این پرونده 155 جلدی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلال 650 میلیارد تومانی در نظام بانکی

اخلال 650 میلیارد تومانی در نظام بانکی