مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:252021-12-07حوادث

پلیس راهور برای ترخیص موتور های رسوبی تسهیلات ویژه ای دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی همه خانی در خصوص این خبر گفت: همکاران بنده همکاری لازم را با مالکین و متصرفان تهرانی موتورسیکلت های توقیفی دارند و ایشان می توانند با در دست داشتن حداقل .

- سرهنگ علی همه خانی از مالکین تهرانی موتورسیکلت هایی که هنوز اقدامی نکرده اند خواست جهت ترخیص موتورسیکلت خود به دفاتر پلیس +10 مراجعه نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی همه خانی در خصوص این خبر گفت: همکاران بنده همکاری لازم را با مالکین و متصرفان تهرانی موتورسیکلت های توقیفی دارند و ایشان می توانند با در دست داشتن حداقل مدارک جهت تحویل موتورسیکلت خود اقدام نمایند.

همه خانی افزود: مرحله اول این طرح تا 17 بهمن سال گذشته بودکه با استقبال خوب دارندگان این موتورسیکلت ها مواجه شد و هم اکنون نیز این فرصت بسیار مناسبی برای مالکین موتورسیکلت های توقیفی است که تاکنون فرصت مراجعه و تحویل موتورخود را پیدا نکرده اند.

وی گفت: با تسهیلاتی که به دستور فرمانده محترم ناجا برای ترخیص موتورسیکلت هایی که بین بازه زمانی سال های 90 تا 98 به پارکینگ ها منتقل شده اند، از جمله کاهش هزینه نگهداشت بر اساس مصوبه سال 94 هییت وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس راهور برای ترخیص موتور های رسوبی تسهیلات ویژه ای دارد

پلیس راهور برای ترخیص موتور های رسوبی تسهیلات ویژه ای دارد