مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-07سياسي

پرداخت تسهیلات به 220 مددجوی میاندوآبی


مدیر کمیته امداد میاندوآب از پرداخت وام به 220 نفر مددجوی کمیته امداد در شهرستان خبرداد.

- چوپان نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این مجموعه با لبیک به رهبر معظم انقلاب خدمت به محرومین را آغاز کرده است، در این راستا 120 نوع خدمات به قشر آسیب پذیر جامعه ارائه می شود.

این مسئول با بیان اینکه خدمات فرهنگی، عمرانی، اشتغال زایی، درمان، همکاری با مراکز خیریه، کمک به ازدواج جوانان را در برنامه داریم، اضافه کرد: 70 درصد اعتبارات این مجموعه دولتی و 30 درصد نیز با مشارکت های مردمی تامین می شود.

وی با بیان اینکه، از این فرصت برای قدردانی از مردم نیکوکار شهرستان استفاده می کنیم، اضافه کرد: با مشارکت افراد نیکوکار توانسته ایم، خدمات شایان توجهی را به افراد آبرومند ارائه دهیم تا بتوانند با عزت و سربلندی زندگی کنند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب با اشاره به اینکه امسال با شعار توانمندسازی، کمک به عزت و اعتلای خانواده ها فعالیت مان را آغاز کرده ایم، اضافه کرد: امسال در ارتباط با حوزه اشتغال کارهای بزرگی انجام داده ایم؛ در سال جاری به ما 750 نفر برای اشتغالزایی سهمیه ابلاغ شده است، تا از کنار آن خانواده ها توانمند شوند؛ همچنین به کارگیری راهبران شغلی 313 نفر، اجرای طرح های خودکفایی 625 نفر، کاریابی برای 125 نفر هم باید امسال انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به 220 مددجوی میاندوآبی

پرداخت تسهیلات به 220 مددجوی میاندوآبی