مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-07بين الملل

میانمار؛ حکم زندان آنگ سان سوچی به 2 سال کاهش یافت


در حالی که دادگاه نظامی میانمار روز دوشنبه 6 دسامبر آنگ سان سو چی، برنده جایزه صلح نوبل و رهبر اتحادیه ملی برای دموکراسی را به 4 سال زندان محکوم کرده بود، - در حالی که دادگاه نظامی میانمار روز دوشنبه 6 دسامبر آنگ سان سو چی، برنده جایزه صلح نوبل و رهبر اتحادیه ملی برای دموکراسی را به 4 سال زندان محکوم کرده بود، با تصمیم فرمانده ارتش این کشور 2 سال از محکومیت او کاسته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، زاو مین تون، سخنگوی دولت نظامی میانمار با اعلام این خبر تاکید کرده بود که اتهامات سوچی تحریک ناآرامی های عمومی و نقض قوانین بهداشتی مرتبط با همه گیری کووید-19 بوده است.

او پیش از اینکه حکم سوچی کاهش یابد به خبرگزاری فرانسه گفته بود که او بر اساس بند بی ماده 505 قانون مجازات به دو سال زندان و بر اساس قانون بلایای طبیعی به دو سال دیگر محکوم شده است.

او افزود که وین میینت، رییس جمهور پیشین میانمار نیز محکومیت مشابهی را دریافت کرده است.

دولت غیرنظامی میانمار و پارلمان این کشور، در اول فوریه سال 2021 میلادی با کودتای نظامیان سرنگون شدند و کودتاگران از آن زمان آنگ سان سو چی را به اتهامات گسترده ای از جمله نقض قانون اسرار رسمی، فساد و تقلب در انتخابات پاییز سال گذشته متهم کرده اند که در صورت مجرم شناخته شدن او در تمام موارد، سوچی با ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانمار؛ حکم زندان آنگ سان سوچی به 2 سال کاهش یافت

میانمار؛ حکم زندان آنگ سان سوچی به 2 سال کاهش یافت