مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:152021-12-07سياسي

درخواست رییس پارلمان شهری برای آ؛زادی تنها زندانی زندان پیشین سمنان


رییس شورای اسلامی شهر سمنان با انتقاد از عدم واگذاری کاروانسرای تاریخی سمنان از سوی سازمان زندان ها گفت: با انتقال زندان دیگر هیچ زندانی در آن وجود ندارد و تنها زندانی فعلی، - همه سازه های پیرامونی کاروانسرای شاه عباسی بی مجوز بوده درخواست رییس پارلمان شهری برای آ؛زادی تنها زندانی زندان پیشین سمنان ایسنا/سمنان رییس شورای اسلامی شهر سمنان با انتقاد از عدم واگذاری کاروانسرای تاریخی سمنان از سوی سازمان زندان ها گفت: با انتقال زندان دیگر هیچ زندانی در آن وجود ندارد و تنها زندانی فعلی، کاروانسرای شاه عباسی است که انتظار می رود به فرآیند آزادسازی آن کمک شود.

مهدی خراسانی در گفت وگو با خبرنگاران از کاروانسرای شاه عباسی سمنان به عنوان فاخرترین اثر ثبت شده شهر سمنان بعد از مسجد امام نام برد و اظهار کرد: هیچ دستگاهی در استان به اندازه شورا و شهرداری در خصوص کاروانسرای شاه عباسی، و آزادسازی آن پای کار نبوده است.

وی با اشاره به ادعای سازمان زندان ها در خصوص سند این اثر تاریخی ثبت ملی شده به نام اداره زندان ها افزود: ما تاکنون پیشنهادهای مختلفی برای آزادسازی کاروانسرا دادیم اما تاکنون این مهم محقق نشده است.

رییس شورای اسلامی شهر سمنان خواستار تسریع در آزادی این بنای تاریخی فاخر شد و گفت: همه زندانیان زندان پیشین به زندان جدید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس پارلمان شهری برای آ؛زادی تنها زندانی زندان پیشین سمنان

درخواست رییس پارلمان شهری برای آ؛زادی تنها زندانی زندان پیشین سمنان