مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:502021-12-07حوادث

عاملان قتل مسلحانه مرد نیمروزی پس از 2 ماه فرار دستگیر شدند


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان نیمروز، عاملان قتل مسلحانه مردی 38 ساله، پس از 2 ماه فرار به دام افتادند.

- ، اظهار داشت: در مهر ماه سال جاری و در پی قتل مسلحانه مردی 38 ساله در یکی از محورهای روستایی شهرستان نیمروز توسط افراد مسلح ناشناس موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی نیمروز با تحقیقات گسترده تخصصی خود و جمع آوری سرنخ های موجود عاملان این جنایت را که 2 تن از دوستان مقتول بوده و به دلیل اختلافات مالی، با شلیک چند گلوله سلاح کمری این مرد را به قتل رسانده بودند شناسایی و مشخص شد، متهمان پس از ارتکاب به قتل از شهرستان گریخته اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده که به طور جد، درصدد دستگیری قاتلان بودند چند روز قبل از حضور قاتلان در شهرستان زابل مطلع، و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهشان آغاز کردند.

وی بیان داشت: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شهر زابل شناسایی و روز گذشته در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح کمری به همراه 28 فشنگ جنگی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قتل مسلحانه مرد نیمروزی پس از 2 ماه فرار دستگیر شدند

عاملان قتل مسلحانه مرد نیمروزی پس از 2 ماه فرار دستگیر شدند