مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 03:352021-12-07اجتماعي

وضعیت گرمخانه های تهران مناسب نیست/کاهش کف خوابهای مددسراها نسبت به سالهای قبل


محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: برای اسکان و استقرار افراد کارتن خواب و بیخانمان، - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در حال حاضر وضعیت گرمخانه های تهران برای پذیرش و اسکان هما کارتن خوابها مناسب نیست.

محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: برای اسکان و استقرار افراد کارتن خواب و بیخانمان، همه امکانات و مجموعه های خود را در شهرداری تهران فعال کرده و پای کار آورده ایم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه خاطرنشان کرد: به غیر از اتوبوسهای ضروری شهرداری که در اماکن پرخطر مستقر می شوند، در صورت نیاز برای اسکان کارتن خوابها از سوله های فعلی مدیریت بحران هم استفاده خواهیم کرد و مجوز مورد نیاز برای اینکار را از شهردار تهران دریافت کرده ایم.

توکلی زاده همچنین اضافه کرد: تا کنون به همه تماسهای مردمی با سامانه 137 پاسخ داده ایم و همه کارتن خوابها و بیخانمان های شناسایی شده را از سطح شهر تهران جمع آوری کرده و نیازی به استفاده از سوله های مدیریت بحران نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت گرمخانه های تهران مناسب نیست/کاهش کف خوابهای مددسراها نسبت به سالهای قبل

وضعیت گرمخانه های تهران مناسب نیست/کاهش کف خوابهای مددسراها نسبت به سالهای قبل