مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 19:402021-12-06بين الملل

یگان سایبری پنتاگون، آغاز عملیات سایبری را اعلان کرد


سخنگوی فرماندهی سایبری پنتاگون که یگان حملات هکری ارتش آمریکا به شمار می رود، برای نخستین بار با صراحت، اما بدون اشاره به جزییات اعلان کرد که اقدام تهاجمی علیه باجگیران سایبری را آغاز کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از شبکه سی ان ان؛ این سخنگو که نام او ذکر نشده افزود: این یگان به تهاجم برای از هم پاشیدن گروه های جنایتکار سایبری اقدام کرده که از شرکت های آمریکایی باج خواهی و باج گیری کرده بودند.

این از نخستین و شفاف ترین بیانیه های فرماندهی سایبری پنتاگون از هنگام حمله باج افزاری به خط لوله مهم انتقال سوخت کولونیال پایپ لاین در ماه مه است که این یگان در آن هنگام، جنایتکارانی را که سامانه های رایانه ای کسب وکار را در آمریکا را به گروگان می گیرند، هدف قرار داده بود.

سخنان اخیر ژنرال پاول ناکاسونه، رییس یگان فرماندهی سایبری و مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا در نیویورک تایمز، نشانگر تمایل فزاینده فعالان رایانه ای ارتش آمریکا برای حمله به جنایتکاران و کشور هایی است که زیرساخت های حیاتی ایالات متحده را تهدید می کنند.

ناکاسونه ماه گذشته گفت که دولت آمریکا عملیات علیه کاربران بدافزار های باجگیر را شامل تلاش برای قطع منبع تامین مالی هکرها، افزایش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگان سایبری پنتاگون، آغاز عملیات سایبری را اعلان کرد

یگان سایبری پنتاگون، آغاز عملیات سایبری را اعلان کرد