مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 19:352021-12-06بين الملل

ولی عهد عربستان سعودی وارد مسقط شد


ولی عهد عربستان سعودی در آغاز سفر دوره ای خود به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس شامگاه دوشنبه وارد پایتخت عمان شد و مورد استقبال سلطان این کشور قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولی عهد عربستان سعودی شامگاه دوشنبه وارد مسقط پایتخت عمان شد.

محمد بن سلمان بن عبدالعزیز آل سعود به محض ورود به مسقط پایتخت عمان مورد استقبال هیثم بن طارق آل سعود سلطان این کشور قرار گرفت.

رسانه های عربستان سعودی اعلام کردند که بن سلمان سفر دوره ای پنج روزه خود به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را از امروز آغاز می کند.

وی توضیح داد که این سفر اولین سفر بن سلمان پس از اجلاس سران کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس است که ژانویه گذشته در شهر العلا (غرب عربستان سعودی) برگزار شد و با بازدید از عمان آغاز خواهد شد و سپس به ترتیب به بحرین، قطر، امارات و کویت خواهد رفت.

دفتر سلطان عمان هم امروز با صدور بیانیه ای اعلام کرده است که در دیدار با بن سلمان پاره ای از مسائل مورد اهتمام عمان و عربستان سعودی در راستای تامین منافع دو کشور به منظور دستیابی به امیدها و آرزوهای دو ملت و داشتن آینده ای مرفه تر و شکوفاتر مورد بررسی قرار می گیرد.

خبرگزاری و تحولات فلسطین مورد رایزنی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولی عهد عربستان سعودی وارد مسقط شد

ولی عهد عربستان سعودی وارد مسقط شد