مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 18:452021-12-06سياسي

صلح وسازش،سیره پیامبراکرم است


معاون قضایی و معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کردستان گفت: صلح و سازش میان مردم، سیره پیامبر (ص) است و باید از ظرفیت متنفذان و بزرگان در حوزه صلح و سازش استفاده کرد.

- ایسنا/کردستان معاون قضایی و معاون توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان کردستان گفت: صلح و سازش میان مردم، سیره پیامبر (ص) است و باید از ظرفیت متنفذان و بزرگان در حوزه صلح و سازش استفاده کرد.

بهادر اسدی امروز(دوشنبه15آبان)در راستای توسعه فرهنگ صلح وسازش در پی اختلافات و مسائل آب شرب روستای صلوات آباد سنندج در مسجد این روستا حاضر و نسبت به دعوت از مردم جهت حل اختلافات بصورت کد خدا منشی و استفاده از ظرفیت صلح یاران جهت حل وفصل اختلافات دعوت نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وبه نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کردستان،وی با بیان اینکه صلح و سازش میان مردم، سیره پیامبر (ص) است و باید از ظرفیت متنفذان و بزرگان در حوزه صلح و سازش استفاده کرد، زیرا این بزرگان از آبرو و عزت خود استفاده می کنند و خداوند اجر عظیم به آن ها می دهد.

وی افزود : در وساطت بین مردم نیز باید عدالت رعایت شود و حقی از کسی ضایع نشود و ب با شجاعت، مهربانی، قدرت و به دور از خشونت همراه با صبوری، اصلاح بین مردم را انجام دهیم، زیرا این عمل نیز ارزش انسان را بالا می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح وسازش،سیره پیامبراکرم است

صلح وسازش،سیره پیامبراکرم است