مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 17:152021-12-06حوادث

ماجرای کلیپ سرقت مسلحانه در زنجان/ برخورد با منتشرکنندگان کلیپ


رییس پلیس فتای استان زنجان با اشاره به اننشار کلیپ غیرواقعی از یک سرقت در شهرک زنجان گفت: این کلیپ مربوط به زنجان نبوده و قدیمی است و با انتشارکنندگان هم برخورد می شود - محمدعلی آدینه لو امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از صبح امروز کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که مربوط به سرقت از یک منزل است که اصلا مربوط به زنجان نیست و قدیمی است، اما همین امر موجب از بین رفتن امنیت روانی شهروندان شده است.

رییس پلیس فتای استان زنجان ضمن اعلام برخورد با منتشرکنندگان این کلیپ افزود: این کلیپ اصلا مربوط به زنجان نبوده و با کسانی که این شایعات را منتشر می کنند برخورد خواهد شد.

وی تصریح کرد: وجود چنین سرقتی در زنجان قویا تکذیب می شود و قطعا با کسانی که امنیت روانی مردم را به هم بزنند؛ برخورد خواهد شد.

آدینه لو گفت: کارشناسان پلیس فتا تمامی نشانگاه های فضای مجازی را رصد می کنند و ضمن تحلیل کارشناسی اخبار و تصاویر منتشر شده درباره اخبار جعلی و یا تصاویر کذب، موارد بلافاصله مورد پیگیری فنی و انتظامی قرار خواهد گرفت.

آدینه لو از شهروندان خواست اخبار موثق را صرفا از رسانه ملی و خبرگزاری های معتبر دریافت کنند و از باز نشر اخبار و تصاویر غیر قابل اعتماد و بعضا جعلی و کذب که در فضای مجازی در حال انتشار است خودداری کرده و در صورت مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کلیپ سرقت مسلحانه در زنجان/ برخورد با منتشرکنندگان کلیپ

ماجرای کلیپ سرقت مسلحانه در زنجان/ برخورد با منتشرکنندگان کلیپ