مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 16:352021-12-06اجتماعي

آلودگی هوا از سه شنبه در شهرهای بزرگ و صنعتی


مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی: روز جمعه در اغلب نقاط کشور آسمان آفتابی است و فقط در شرق مازندران و گلستان رگبار پراکنده باران همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

- مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده جوی آرام و پایدار در اغلب نقاط کشور حاکم است که موجب افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود.

صادق ضیاییان در گفت وگو با فارس، اظهار داشت: روز آینده در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش بینی می شود و در بقیه مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است که این جو آرام روز چهارشنبه نیز در اغلب نقاط کشور حاکم خواهد بود.

بنابر این در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

وی افزود: اواخر وقت چهارشنبه 17 آذر و صبح پنج شنبه 18 آذر با نفوذ موجی از شمال غرب کشور در آذربایجان غربی، کردستان و به تدریج آذربایجان شرقی، برخی از مناطق نیمه جنوبی اردبیل، زنجان و کرمانشاه رگبار باران همراه با وزش باد شدید و در مناطق سردسیر و ارتفاعات بارش برف و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز جمعه در اغلب نقاط کشور آسمان آفتابی است و فقط در شرق مازندران و گلستان رگبار پراکنده باران همراه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا از سه شنبه در شهرهای بزرگ و صنعتی

آلودگی هوا از سه شنبه در شهرهای بزرگ و صنعتی