مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 14:302021-12-06فرهنگي

سنقر و کلیایی قطب گردشگری آبی کرمانشاه می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به وجود پتانسیل گردشگری آبی در استان، گفت: سنقر و کلیایی قطب گردشگری آبی کرمانشاه می شود.

- اظهار کرد: استان کرمانشاه با وجود 2 سد جامیشان و سلیمانشاه در شهرستان سنقر و کلیایی به قطب گردشگری آبی استان تبدیل می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه 2 سد جامیشان و سلیمانشاه منبع تأمین آب آشامیدنی نیستند می توانیم گردشگری و ورزش های آبی را در اطراف آنها توسعه دهیم.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به جاذبه های گردشگری دیگر در این شهرستان، تصریح کرد: سراب های متعددی در شهرستان سنقر و کلیایی وجود دارد که از پتانسیل های گردشگری و به خصوص گردشگری آبی به حساب برخوردار هستند.

گوهری با تاکید بر اینکه ارتقا معیشت و اشتغال در حوزه گردشگری باید مورد توجه قرار گیرد، بیان کرد: قطب سازی و برند سازی شهرستان ها با توجه به ویژگی های منحصر به فرد هر یک از آنها را در اولویت قرار داده ایم.

وی با اشاره به اینکه شهرستان های کرمانشاه، نودشه و سنقر و کلیایی دارای بافت مصوب تاریخی هستند، تاکید کرد: بافت تاریخی و فرهنگ های آیینی از دیگر جاذبه های گردشگری شهرستان سنقر و کلیایی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنقر و کلیایی قطب گردشگری آبی کرمانشاه می شود

سنقر و کلیایی قطب گردشگری آبی کرمانشاه می شود