مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-06ورزشي

طبسی ها در قم گل کاشتند/ گذر زغال سنگ از سد سپاهان اصفهان


سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس خراسان جنوبی گفت: در چهارچوب سی وچهارمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور توانستیم طعم شیرین پیروزی بر سپاهان نوین اصفهان را بچشیم.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در چهارچوب مرحله از دور رفت سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور تنها نماینده خراسان جنوبی در بازی نفس گیر باری دیگر طعم شیرین پیروزی را چشید.

  تیم زغال سنگ طبس که برای سومین سال پیاپی در این ماراتن ملی باگام های استوار هنرنمایی می کند با بهره گیری از تجربیات گذشته و چشم انداز خوش آینده توانست در نخستین بازی از مرحله پایانی رقابت ها خوش بدرخشد.

نماینده خراسان جنوبی در نیمه نخست از اولین بازی دور چهارم مرحله رفت لیگ برتر هندبال در مقابل تیم سپاهان نوین اصفهان با نتیجه 16 بر 10 به رخت کن رفت و در نیمه دوم نیز با حفظ برتری توانست 25 بر 22 حریف را شکست دهد.

محمد غلامی بازیکن تیم زغال سنگ طبس پس از پیروزی شیرین تیمش مقابل نماینده قدر اصفهان عملکرد هم تیمی های خود را فراتر از حد انتظار عنوان کرد.

وی با اشاره به بازی های بسیار دشوار پیش روی تیم هندبال زغال سنگ طبس در این دوره از رقابت ها افزود: یک دوره بدنسازی فشرده و سخت را در طبس پشت سر گذاشته و خود را برای این بازی ها آماده کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طبسی ها در قم گل کاشتند/ گذر زغال سنگ از سد سپاهان اصفهان

طبسی ها در قم گل کاشتند/ گذر زغال سنگ از سد سپاهان اصفهان