مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:302021-12-06ورزشي

اعلام نتایج مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه های تهران


در مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه تهران در مرحله دانشگاهی که امروز 15 آذر ماه 1400 در سالن اجتماعات معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار شد تیم حق باوران برگزیده شد.

- در مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه تهران در مرحله دانشگاهی که امروز 15 آذر ماه 1400 در سالن اجتماعات معاونت آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار شد تیم "حق باوران " برگزیده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دوره از مسابقات 7 تیم 4 نفره با عناوین شایستگان ، بیان ، سدید ، سخنوران ، ایران ، لف و نشر و حق باوران با یکدیگر مناظره و به رقابت پرداختند.

در دور نخست این مسابقات، دو تیم شایستگان با موضع موافق و بیان با موضع مخالف با گزاره استفاده از محصولات فرهنگی خارجی هویت ملی را تضعیف می کند با یکدیگر رقابت کردند که در این رقابت تیم بیان با موضع مخالف به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در دومین رقابت هم تیم سدید با موضع موافق و تیم سخنوران با موضع مخالف با موضوع الگو قرار دادن سبک زندگی غربی موجب کاهش فرزندآوری در جامعه شده است تیم سدید با موضع موافق به نیمه نهایی راه یافت.

در ادامه این رقابت ها تیم ایران با موضع موافق و تیم لف و نشر با موضع مخالف با گزاره اقتصاد دولتی منشا اصلی فساد اداری مالی است با یکدیگر رقابت کردند که تیم لف و نشر با موضع مخالف به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام نتایج مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه های تهران

اعلام نتایج مسابقات مناظره دانشجویان دانشگاه های تهران