مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:102021-12-06اقتصادي

بخش خصوصی مشکلات خود را با وزارت اقتصاد در میان می گذارد


پیرو ارسال نامه ای از وزیر اقتصاد به رییس اتاق ایران مقرر شد بخش خصوصی مشکلات خود را که در حیطه وظایف وزارت اقتصاد است، شناسایی و در اختیار این وزارتخانه قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اتاق اصناف ایران،وزیر اقتصاد طی نامه ای به رییس اتاق ایران خواستار شد موانع پیش روی تولید و سرمایه ­گذاری کارآفرینان برتر کشور که دارای بیشترین میزان تولید یا اشتغال هستند در حوزه های مرتبط با وظایف وزارت امور اقتصاد و دارایی از سوی اتاق ایران طرح و راهکارهای پیشنهادی بررسی شود.

پیرو این نامه، مرکز پژوهش های اتاق ایران با حضور نایب رییس اتاق، معاون استان ها و تشکل های اتاق و جمعی از کارآفرینان و صاحبان بنگاه های بزرگ کشور، نشستی را ترتیب داد و در آن مسائل و موانعی که در برابر فعالیت های اقتصادی و تجاری وجود دارد، تشریح شد.

از بین رفتن اعتماد سرمایه گذاران به وعده­ های دولت، اجرایی نشدن برخی از مواد قانونی مربوط به حوزه مالیات ها، عدم توجه کافی به لزوم حذف مقررات زائد در محیط کسب وکار، موانع گمرکی، اشکالات در حوزه واگذاری­ ها، عدم هماهنگی میان رویکردها و برنامه­ های دولت و اتخاذ سیاست های غیر مشوق تولیدی و سرمایه گذاری از جمله مواردی بودند که در این نشست مورد تاکید قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش خصوصی مشکلات خود را با وزارت اقتصاد در میان می گذارد

بخش خصوصی مشکلات خود را با وزارت اقتصاد در میان می گذارد