مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-06سياسي

خدمت به مردم و مبارزه با فساد وجه مشترک همه کارها در شهرداری باشد


رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: وجه مشترک همه ما در مجموعه مدیریت جدید شهرداری تهران خدمت بیشتر و ملموس تر به مردم است.

- ، داود گودرزی رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: وجه مشترک همه ما در مجموعه مدیریت جدید شهرداری تهران خدمت بیشتر و ملموس تر به مردم است و باید از مجموع امکانات، ظرفیت ها و توانمندی های فردی و سازمانی برای خدمت بیشتر به مردم استفاده کنیم.

گودرزی لازمه خدمت به مردم را ارتقاء ساختارها، سیستم ها، فرایندها، کاهش فساد و بهینه کردن کارها دانست و عنوان کرد: باید این روحیه، انگیزه و نگرش را داشته باشیم تا بتوانیم ارتقاء کارمندی و سیستم ها را محقق کنیم.

وی پیشگیری، شناسایی و رفع مشکلات مترو را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: اینکه بتوانیم زمان انتظار شهروندی که از مترو استفاده می کند را از 4 دقیقه به 3 دقیقه کاهش دهیم، از خرابی تجهیزاتی همچون پله برقی جلوگیری و در صورت خرابی نیز به سرعت موارد را رفع کنیم یا اجازه ندهیم تاخیر قطارها بر اعصاب و روان مردم تاثیر بگذارد، همه اینها مستلزم داشتن روحیه و نگرش درست است.

رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران افزود: باید برای اصلاح رویه بین دستگاه ها و هماهنگی بهتر؛ ساختارها و آیین نامه ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم و مبارزه با فساد وجه مشترک همه کارها در شهرداری باشد

خدمت به مردم و مبارزه با فساد وجه مشترک همه کارها در شهرداری باشد