مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-06سياسي

ضرورت ساماندهی و مناسب سازی محیط شهری همدان برای توان یابان


نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان بر اجرای طرح ساماندهی و مناسب سازی معابر و محیط شهری در همدان برای توان یابان تاکید کرد.

- به گزارش، سعید نظری در چهل و سومین جلسه صحن شورای شهر همدان که با حضور مدیرکل بهزیستی استان همدان برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلولین، افزود: بهزیستی با مدیریت شهری همکاری خوبی را در خدمت رسانی به جامعه معلولین و مددجویان این سازمان داشته و انتظار می رود این تعامل و همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

وی بر اجرای طرح ساماندهی و مناسب سازی معابر و محیط شهری در همدان برای توان یابان تاکید کرد و گفت: تعامل و همکاری بهزیستی و شهرداری منجر به پدید آمدن اتفاقات خوبی برای مردم خواهد شد.

نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان در ادامه، به حضور معتادین متجاهر در سطح شهر اشاره کرد و گفت: لازم است با همکاری و تعامل سازمان بهزیستی در امر جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر جلسات مشترکی را برگزار کرده و نتیجه مناسبی برای این امر حاصل شود.

در ادامه این جلسه، رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست، افزود: بسیاری از معلولین جامعه نقش مؤثری را در جامعه داشته و بعضی از آنها کار آفرین بوده و نقش مهمی در توسعه کشور ایفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی و مناسب سازی محیط شهری همدان برای توان یابان

ضرورت ساماندهی و مناسب سازی محیط شهری همدان برای توان یابان