مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-06ورزشي

برکناری سرمربی وعوامل اجرایی تیم والیبال سروقامتان همدان


بعد از 3 شکست پیاپی تیم دسته اولی والیبال سروقامتان همدان و کسب نتایج ضعیف مدیریت این تیم با برکناری سرمربی و عوامل اجرایی چهره این تیم را دگرگون کرد.

- - گروه استان ها: تیم والیبال سروقامتان همدان بعد از سال ها چشم انتظاری مردم دیار هگمتانه توانسته با حضور خود در لیگ دسته اول والیبال کشور شور و نشاط خوبی در بین علاقه مندان به این رشته ایجاد کند و دوباره خانواده بزرگ والیبال دیار هگمتانه را با این رشته آشتی دهد در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول والیبال آقایان کشور تیم سروقامتان همدان برای حضور در پلی آف و دریافت مجوز حضور در رقابت های لیگ برتر برنامه ریزی کرد تا بتواند بعد از سال ها صعود تاریخی را برای ورزش استان همدان رقم بزند.

در هفته نخست این رقابت ها سروقامتان همدانی موفق شدند در خانه با نتیجه 3 بر یک تیم والیبال مرودشت را شکست دهند تا آغاز خوبی در این مسابقات داشته باشند اما به یکباره کسب 3 شکست پیاپی برابر گل گهر سیرجان، رعد پدافند هوایی و وارنا گیلان وضعیت این تیم را در منطقه خطر قرار داد که با تصمیم مهدی محبی مالک باشگاه فرهنگی ورزشی سروقامتان همدان تغییرات در کادر فنی این تیم صورت گرفت.

علی خبارگه سرمربی تیم والیبال سروقامتان در اولین گام با تصمیم مالک باشگاه برکنار شد و علیرضا نادی کاپیتان سال های اخیر تیم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکناری سرمربی وعوامل اجرایی تیم والیبال سروقامتان همدان

برکناری سرمربی وعوامل اجرایی تیم والیبال سروقامتان همدان