مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-06سياسي

بذرکاری و نهال کاری 2800 هکتار از بیابان های میامی


برای جلوگیری از فقر خاک و مقابله با فرسایش بادی و آبی، بذرکاری و نهال کاری در دو هزار و 800 هکتار از بیابان های این شهرستان انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، احمد ملایری، فرماندار شهرستان میامی بعدازظهر امروز در حاشیه آیین بذرپاشی و نهال کاری اراضی بیابانی صدرآباد شمالی میامی که به مناسبت روز جهانی خاک برگزار شد، اظهار کرد: پویش ملی و مردمی کاشت بذر و نهال با عنوان ایران سرسبز، هر ایرانی یک نهال با توجه به اهمیت حفظ خاک، در اراضی بیابانی منطقه صدرآباد میامی آغاز شد.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از فقر خاک و مقابله با فرسایش بادی و آبی، بذرکاری و نهال کاری در دو هزار و 800 هکتار از بیابان های شهرستان میامی انجام می شود.

فرماندار شهرستان میامی ادامه داد: بذرکاری بیابان های این شهرستان برای جلوگیری از فرسایش خاک، در قالب این پویش آغاز شده است.

ملایری گفت: با توجه به اعتبارات خوبی که در راستای حفظ آب های روان برای احداث بندهای خاکی اختصاص یافت، امروز پویش مردمی کاشت نهال و بذرپاشی در بیابان های شهرستان میامی آغاز می شود تا از پیشرفت بیابان ها جلوگیری کنیم و بتوانیم مراتع سرسبزی را در آینده داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ پویش ملی و مردمی کاشت بذر و نهال با عنوان ایران سرسبز، هر ایرانی یک نهال به منظور مقابله با بیابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بذرکاری و نهال کاری 2800 هکتار از بیابان های میامی

بذرکاری و نهال کاری 2800 هکتار از بیابان های میامی