مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-06سياسي

دانشجویان مطالبه گر، از عملکرد مسئولان کشور شناخت دقیق داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در دیدار با دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز که امروز (15 آذرماه) به مناسبت روز دانشجو در دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد، - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: شناخت دقیق عملکرد مسئولان کشور، شناخت دقیق همه موضوعات و اطلاع دقیق از ادله مسئولان از مهمترین مباحثی است که دانشجویان مطالبه گر باید مد نظر خود قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد در دیدار با دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز که امروز (15 آذرماه) به مناسبت روز دانشجو در دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: همیشه در نشست های دانشجویی باید از همه جریانات دانشجویی در جلسات حضور داشته باشند و نباید تنها یک جریان خاص در جلسات حضور داشته باشند.

وی افزود: دانشجویان باید نسبت به جامعه خود، نیازسنجی کنند تا بتوانند گرهی از مشکلات استان و کشور را باز کنند.

جنبش های دانشجویی در حوادث گوناگون از قبل از انقلاب و پس از انقلاب در صحنه حضور داشته و پیشگام بسیاری از اتفاقات بوده اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مطالبه گری و آرمان خواهی دو موضوع بسیار مهم هستند که باید مورد توجه دانشجویان باشند، گفت: انتظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان مطالبه گر، از عملکرد مسئولان کشور شناخت دقیق داشته باشند

دانشجویان مطالبه گر، از عملکرد مسئولان کشور شناخت دقیق داشته باشند