مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-06فرهنگي

راهیابی 70 اثر به مرحله نهایی دومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا»


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 70 اثر به مرحله نهایی دومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا» استان راه یافت که این آثار موسیقی در قالب 63 تک نواز و هفت گروه نواز هستند.

- راهیابی 70 اثر به مرحله نهایی دومین جشنواره موسیقی مقامی تارآوا ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: 70 اثر به مرحله نهایی دومین جشنواره موسیقی مقامی تارآوا استان راه یافت که این آثار موسیقی در قالب 63 تک نواز و هفت گروه نواز هستند.

حسین فرخنده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از 177 اثر رسیده به دومین جشنواره موسیقی تارآوا پس از ارزیابی اولیه 63 تک نواز و هفت گروه به مرحله نهایی راه یافتند که هجدهم ماه جاری به هنرنمایی می پردازند، افزود: راه یافتگان در بخش تک نوازی و در سه رده سنی زیر 20 سال، 20 تا 30 سال و سی سال به بالا، گروه نوازی و بخش ویژه تکنوازی همراه با آواز (بخشی گری) رقابت خواهند کرد.

وی راه یافتگان آقایان، در رده سنی زیر 20 سال و 20 تا 30 سال را در مجموع 24 نفر ذکر کرد و افزود: در رده سنی 30 سال به بالا نیز 8 نفر به یکدیگر رقابت خواهند داشت.

فرخنده تعداد رقابت کنندگان در بخش بخشی گری و در رده سنی 30 سال به بالا را نیز هشت نفر بیان کرد و ادامه داد: در رده سنی 20 تا 30 سال بخشی گری 6 نفر در این دوره از جشنواره حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 70 اثر به مرحله نهایی دومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا»

راهیابی 70 اثر به مرحله نهایی دومین جشنواره موسیقی مقامی «تارآوا»