مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-06سياسي

منطقه 9 نیازمند بسته تشویقی برای احیاء و نوسازی بافت های فرسوده


جلسه «طرح رصد نظام مسائل و چالش های اولویت دار » با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری و شورایاران منطقه 9 برگزار شد.

- جلسه طرح رصد نظام مسائل و چالش های اولویت دار با حضور اعضای کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران و مدیران شهری و شورایاران منطقه 9 برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم مظفر رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به اینکه 43 درصد از املاک منطقه 9 فرسوده است، منطقه نیاز به یک بسته تشویقی خاص در احیاء و نوسازی بافت فرسوده دارد.

وی هدف از طرح رصد را پایش مستمر مسائل و چالش های محلات شهر تهران عنوان کرد و افزود: رویکرد محله محوری می تواند در نظام برنامه ریزی و اجرایی شهرداری تهران تحول ایجاد کند.

رییس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ترافیک آزاردهنده میدان فتح معضل بزرگی برای منطقه و قسمت جنوب غربی تهران است و اساسا اجرای پروژه فتح، توسعه جنوبی اتوبان یادگار، اتمام زیرگذر استاد معین و تکمیل تملک های بزرگراه سعیدی جنوب، کمک شایانی به کاهش ترافیک جنوب غرب تهران می کند که عارضه ای فرامنطقه ای است.

مظفر تاکید کرد: ایجاد و تعریف یک ناحیه جدید بنام مهرآباد برای منطقه و برنامه ریزی خاص برای مسائل خاص محدوده فرودگاه مهرآباد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه 9 نیازمند بسته تشویقی برای احیاء و نوسازی بافت های فرسوده

منطقه 9 نیازمند بسته تشویقی برای احیاء و نوسازی بافت های فرسوده