مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-06سياسي

امیرعبداللهیان: غنی سازی 90 درصدی کذب محض است/ توافق موقت را یک توافق خوب نمی دانیم


حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان در نشست خبری مشترک با همتای سوری گفت: «برای اینکه طرف های مقابل بدانند که برنامه داریم دو متن پیش نویس ارائه دادیم که کاملا در چارچوب برجام است و چیزی فراتر از آن مورد درخواست قرار نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر امور خارجه گفت: آنچه هیات ایرانی به عنوان متن مکتوب به طرف های مقابل ارائه داده، کاملاً در چهارچوب برجام هست و هیچ چیزی فراتر از آنچه در برجام مورد توافق قرار گرفته، در این متون، مورد درخواست طرف ایرانی قرار نگرفته است.

حسین امیرعبداللهیان روز دوشنبه در نشست خبری مشترک با همتای سوری خود در محل وزارت خارجه با خوش آمد گویی به همتای سوری خود گفت: با توجه به شرایط جدید سوریه گفت و گوهای رو به جلو و خوبی داشتیم.

وزیر امور خارجه با تاکید براینکه روابط دو کشور راهبردی و ممتاز است، ایثارگری ها و جانفشانی های شهدای امنیت و مدافع حرم را گرامی داشت و گفت: شهدای ایرانی که در کنار نیروهای مسلح سوریه سهم مهمی در مبارزه با تروریسم و بازگرداندن امنیت به منطقه ایفا کردند و به طور ویژه یاد خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی عزیز که نقش کلیدی در منطقه ایفا کرد را گرامی می داریم.

امیرعبداللهیان اضافه کرد: همچنین گرامی می داریم یاد و خاطره همه شهدای مقاومت و شهدای سوریه را که آنها هم سهم مهم و کل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: غنی سازی 90 درصدی کذب محض است/ توافق موقت را یک توافق خوب نمی دانیم

امیرعبداللهیان: غنی سازی 90 درصدی کذب محض است/ توافق موقت را یک توافق خوب نمی دانیم