مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-06سياسي

مرکز پژوهش های کرج به دنبال استفاده از ظرفیت نخبگان است


رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج گفت:  لازم است که بستری مناسب در جهت ایجاد بصیرت افزایی از سوی افراد صاحب نظر در استان البرز شکل بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسدیان در دیدار با مجتبی عبداللهی استاندار البرز که با هدف بررسی اقدامات و برنامه های مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد، گفت: یکی از عمده اهداف راهبردی که در مرکز پژوهش به دنبال آن هستیم استفاده از ظرفیت نخبگان علمی و اجرایی استان به منظور تسریع در حل معضلات الویت دار در سطح شهر کرج و استان البرز است.

اسدیان در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سه ماهه این مرکز گفت: شناسایی نخبگان اجتماعی،فرهنگی و تعیین خط مش مشخص به منظور بهره مندی از ظرفیت های حداکثری آنان برای پیشبرد اهداف مرکز در دستور کار قرار گرفته و تا کنون اقدامات مثبتی در این حوزه انجام شده است که در آینده نتایج مثبت آن در شهر کرج و استان البرز قابل لمس است.

وی با اشاره به برگزاری اولین عصرانه اندیشگاهی با موضوع طرح و برنامه های بهینه سازی شهرداری کرج در تاریخ 26 آبان ماه سال 1400 اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب اندیشگاهی به منظور تبادل نظر و همفکری بین نخبگان علمی و اجرایی در مرکز پژوهش ها ایجاد شده است و کارگروه هایی به همین منظور تشکیل شده در حال فعالیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پژوهش های کرج به دنبال استفاده از ظرفیت نخبگان است

مرکز پژوهش های کرج به دنبال استفاده از ظرفیت نخبگان است